You are currently viewing השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים

קיימים שלושה אלמנטים אשר יחד יכולים ליצור את האירוע המושלם. האוכל, המוזיקה והעיצוב כמובן. על מנת להצליח לקלוע לעיצוב המושלם עבור האירוע שלכם וליצור את האווירה המיוחדת מכל, אתם תוכלו לפנות אלינו  הצוות המקצועי שלנו יענה על כל שאלה ויעניק לכם את הייעוץ המלא בנוגע לכל הציוד לו אתם עלולים להיות זקוקים. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולגלות עוד על מגוון המוצרים הנוספים אשר חברתנו יכולה להציע לכם ויכולים לשדרג את האירוע שלכם 

חברתנו מעמידה לבחירתכם מגוון כעת אתם יכולים ליצור אווירה מיוחדת בעזרתו של  ציוד וריהוט מיוחד לכל סוגי האירועים שולחנות קפה או שולחנות עגולים ונמוכים, פינות ישיבה כיסאות ושולחנות ציוד מטבח ועוד. המוצרים הללו עוברים בדיקה ותחזוקה על בסיס קבוע בכדי להבטיח כי יהיו נקיים וברמה גבוה על מנת שיהלמו את האירוע שלכם בצורה המוצלחת ביותר מגוון רחב של סגנונות ריהוט אשר יכולים להתאים בצורה מדויקת בעבור כל אירוע שאתם עתידים לארגן. אנו מתמקדים בהענקת שירות אדיב ומקצועי בעבור כל לקוח. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מדויק לכל שאלה ומידע.  חברתנו מתחייבת לעמידה בלוחות הזמנים המוגדרים מראש תוך כיבוד הלקוחות, ויחס אדיב בשירות לקוחותיה, השירות מוגש לכל מגזר במשק.

  • סידור ישיבה – בכנסים ואירועים גדולים תזדקקו לכמות גדולה של כיסאות, שולחנות ופתרונות ישיבה אחרים. הכיסאות והשולחנות עוברים ניקוי יסודי לפני שהם מושכרים ללקוח על מנת להלום את האירוע ולהעניק מראה אלגנטי ומכובד.
  • אירוע בכל מזג אוויר – אוהלי האירועים שלנו מספקים מחסה עמיד ואיכותי מפני הגשם בימי החורף. האוהלים שלנו הינם עמידים בפני שריפה, בעלי יציבות גבוהה ולא נפגעים מרוחות חזקות, אסתטיים ונקיים. אוהלים אלה נותנים את הפתרון המושלם לקיום כל סוג אירוע בכל עונות השנה.
  • ניסיון ומקצועיות – אנו נעניק לכם את השירות המקצועי ביותר בתחום ,שירות המבוסס על שנות ניסיון רבות, יצירתיות וגמישות המאפשרת לנו להתאים לכל דרישה של הלקוח.
  • מוסיפים צבע לחגיגה

    אין צל של ספק, השכרת פינות ישיבה יכול לשדרג כל אירוע. הפעולה הפשוטה הזו מוסיפה צבע, יופי ונוחות לאווירה הכללית של האירוע אותו אתם בוחרים לחגוג. חברת "עזרי – השכרת ציוד לאירועים" תעמיד לרשותכם צוות עובדים מיומן ומנוסה אשר יקים את הפינות הנבחרות על ידכם בתחילת האירוע ותספק מענה מקצועי ומידי בשטח. אנו מעמידים לרשותכם שנים רבות של ניסיון בתחום ושירות אדיב ואיכותי הכולל מענה על כל שאלה ומתן ייעוץ במידת הצורך.

     

    אין סיבה להמתין עד לרגע האחרון לפני האירוע שלכם . חושב לעשות זאת עוד בתחילת הארגון של האירוע שלכם על מנת שתוכלו לפטור את עצמכם מהדאגה הזו. אך חשוב לזכור כי חברת "עזרי – שכרת ציוד לאירועים" יכולה לסייע לכם לבנות את הרשימה המלאה של הציוד אשר אתם עלולים להזדקק לו במהלך האירוע שלכם. בין אם מדובר באוהלים, במות או אמצעי מיזוג או חימום. הצוות המקצועי שלנו  ישמח לעמוד לשירותכם ולאפשר לכם לקבל את כלל הציוד שיצליח ליצור באירוע שלכם את האווירה המושלמת אותה אתם מבקשים

          חייגו כבר עכשיו טל: 052-3434-146_ mail: azri.events2018@gmail.com

כתיבת תגובה